torsdag den 7. marts 2013

Et lille gave sæt

Hej alle sammmen

Laaaang tid siden sidst - men jeg lever endnu, og scrapper endnu
Junior tager bare tiden fra mig, så jeg ikke altid når at får opdateret bloggen, men nu ligger jeg syg med den årlige bihulebetændelse, og så har jeg tid
Jeg har bl.a. lavet dettte lille kort-sæt til en kollega som hjalp os med en masse babytøj og udstyr da vi fik vores lille Villads i sommers
Jeg har brugt papir fra serien Huntington garden fra Riddersholm til sættet. kortet måler 4x4" Blomsten er en Ink It Poinsetta fra Riddersholm shoppen og perlerne er ligeledes fra Riddersholm  du kan finde det hér http://shop.riddersholmdesign.dk/

Se også på min hjemmeside hvor jeg har uploadet flere projekter

Mona Gry

1 kommentar:

  1. Hold op, hvor er de flotte både kort, og æske :) Er der en mulighed for at man kan tigge en "how to" på æsken?? ;)

    SvarSlet