torsdag den 26. april 2012

Ihh de nye serier fra Riddersholm.....

Hej alle sammen

Jeg har fået de fineste nye serier fra Riddersholm - wow hvor er de fine
Der er to serier "Huntington Garden" i de flotteste støvede beige, laksefarvet og lyseblå
Og så er der serien "Fleamarket" en rigtig flot serie i brun og blå (lige noget for mig som venter en lille dreng)

Da jeg p.t. er delvist sygemeldt p.g.a. af min graviditet har jeg jo hele dagen til at sidde og nusse ved mit skrivebord, så det passede mig perfekt at få de nye serier ind i disse dage

Jeg har i den sidste uge lavet ikke mindre end tre indlæg til Riddersholm Bloggen, men for også at lade de andre designere komme til og for ikke at bombardere bloggen, uploader jeg kun ét projekt idag

Det blev til denne Gavepose foldet af ét ark fra Hunting Garden serien
Jeg har lavet to matchende tags til denne udgave, men kunne sagtens se den brugt til en pengegave, med pengene i den ene lomme

Hér kommer nogle flere billeder:


Tagsene på posen er fra et ark i Huntington Garden serien


Båndene og blonden på posen er også fra Riddersholm Shoppen


De små similisten er ligeledes fra Shoppen
Rigtig god dag til jer alle

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en skøn lille gavepose, og det papir er meget smukt, jeg håber du ikke skal have det alt for dårligt på grund af din graviditet. knus morkaren.

    SvarSlet