lørdag den 12. november 2011

100% prinsesse-kort


Da min kollega for første gang var blevet farmor til en lille pige spurgte hun om ikke jeg kunne lave et kort. Det kunne jeg da og jeg lavede dette kort med papir fra Riddersholm´s Bello Pastello serie og blomster fra Prima. Biletterne er hjmmeprintede og jeg tænkte at teksten ikke var helt ved siden af til sådan et lille fint væsen.
Da min kollega fik kortet viste det sig at hun rent faktisk kalder hendes lille barnebarn for sin prinsesse, så det kunne jo ikke passe bedre

Jeg ville have sat et billede ind af kortet åbent, men da jeg endnu ikke har fundet ud af at vende et billede må i se det på min hjemmeside www.gryksverden.dk Hvis nogen ved hvordan man gør hører jeg gerne fra jer....

Lige et enkelt close-up af prima blomsterne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar